It's show time - Apple predstavio nove proizvode

"It's show time" - tako proizvođač Iphone-a već mjesecima najavljuje događaj koji je održan u Steve Jobs Theatru, u Applevom sjedištu u kalifornijskom Cupertinu. Nakon što su svijetu već dali vrhunski hardware i software te vjerojatno najpopularnije gadgette, Apple je predstavio nešto novo!

- Krenimo s Apple News-om, rekao je na početku predstavljaja Tim Cook, glavni izvršni direktor Applea.

Javnosti je predstavljen TV servis koji je već dugo u nastajanju. Apple je, očekivano, okupio popis velikih hollywoodskih zvijezda - Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Oprah Winfrey, Steven Spielberg - neke su bile na samom predstavljanju Apple Newsa.

- Tražimo zajedničko područje. Želimo da nas čuju, ali također moramo slušati, otvarati, biti otvoreni i doprinositi kako bismo iskoristili svoje nade i snove i izliječili naše podjele,  rekla je Oprah Winfrey.

Apple News će uključivati i više od 300 naslova časopisa uključujući Marie Claire, Vogue, New Yorker, Esquire, National Geographic i Rolling Stone, a  dio platforme bit će i LA Times i Wall Street Journal.

- Tako sam zahvalan što sam danas ovdje. Ovo je moj prvi put u Appleu, znate, mjestu gdje se mašta i tehnologija udružuju kako bi promijenili svijet kroz vid, zvuk i dodir, rekao je redatelj Steven Spielberg.

Apple News korisnike će stajati 9.99 mjesečno i bit će dostupan odmah u SAD-u i Kanadi. Europljani će ga moći početi koristiti tek tijekom 2020. Za razliku od TV +, platforma za vijesti bit će dostupna samo na Apple uređajima.

No, suočen s usporavanjem prodaje svog najpopularnijeg uređaja, iPhonea, Apple pokušava povećati prihode od usluga. Zato je danas predstavio još jednu svoju novost - Apple kreditnu karticu koja se sinkronizira s iPhoneom. Izrađena je u suradnji s Goldman Sachsom, a radit će na Mastercardovoj mreži.

Kartica, koja će biti javno lansirana krajem godine, omogućavat će korisnicima da upravljaju svojim troškovima putem iPhonea. Dobiti će povrat 2 posto troškova prilikom kupnje, a kupujući Appleove proizvode i usluge možda i više.

Iz Apple-a posebno naglašavaju kako neće pratiti što korisnici čitaju te kako to neće dopustiti oglašivačima.
Inače, današnja promocija može se promatrati kao prvi korak izazova vodećima na tržištu video prijenosa, Netflixu i Amazonu, iako Apple zauzima potpuno drugačiji pristup, nudeći uz vlastiti sadržaj emitiranje plaćenih "kanala" kao što su HBO, Starz i Showtime.