Južnokorejska tv ekipa 25 dana snimala diljem Hrvatske

Zima u Dubrovniku u znaku je dalekih tržišta. Medju turistima prednjače oni iz Južne koreje i SAD-a. U daleka tržišta ulažu se dodatne promidžbene aktivnosti, jer riječ je o gostima koji dolaze cijele godine, a zanimaju ih kulturno povijesne znamenitosti. 

Hrvatska je iznimno popularna u Južnoj Koreji. U Dubrovniku smo zatekli korejesku tv ekipu koja je nekoliko tjedana snimala hrvatske kulturno povijesne znamenitosti.

Festa svetoga Vlaha,nebeskoga zaštitnika Dubrovnika,  2009. je upisana na UNESCO-vu listu nematerijalne kulturne baštine. Ne čudi stoga što uz Dubrovčane izaziva divljenje turista. 

Pa tako u ovogodišnjoj procesiji i neobičan hodočasnik. Riječ je o voditelju južnokorejske tv emisije Shim Young Hwanu. Povjesničar po struci za potrebe snimanja obukao primorsku narodnu nošnju da bolje osjeti tradiciju, kaže. Nošnju su mu posudili članovi Udruge Dubrovački primorski svatovi. I ne samo to - na Gromači su predstavili svadbene običaje. Jer dubrovačka sela sve su zanimljivija turistima. 

Korejska tv ekipa 25 je dana snimala diljem  Hrvatske. Četiri pedesetominutne emisije o hrvatskoj kulturi i baštini emitirat će se više puta. Ovo je jako poznata emisija , ima visoku gledanost, jako puno Korejaca će vidjeti što se danas dogodilo u Dubrovniku, ističe Shim Young Hwan.

Turisti iz Južne Koreje posljednjih godina bilježe porast - samo u siječnju u Dubrovniku su ostvarili više od 3000 noćenja i 5 posto više dolazaka nego lani. Daleka tržišta iznimno su bitna jer turisti dolaze tijekom cijele godine. Pune kapacitete izvan glavne sezone. Zanima ih prije svega kultura i baština.

Nema sumnje da će Hwan svojim sunarodnjacima objasnit zašto Dubrovčani već 1046 godina štuju svoga parca.