HRT najgledanija televizija tijekom prošloga vikenda

Zagreb, 27. studenoga 2017. – Hrvatska radiotelevizija (HRT) prošloga je vikenda bila najgledanija nacionalna televizija po cjelodnevnim udjelima u gledanosti (SHR) za sve svoje programe u zbroju. Tako je u nedjelju 26. studenoga ukupan udio u gledanosti (SHR) za sva četiri HRT-ova televizijska programa u zbroju iznosio 32 %, druga je po gledanosti televizija ostvarila udio od 28 % za sve svoje programe u zbroju, a treća po gledanosti ostvarila je udio od 19 %. Najgledaniji nedjeljni sadržaji na Hrvatskoj radioteleviziji bili su poljoprivredni magazin Plodovi zemlje, koji je pratilo 14 % općega stanovništva (AMR), odnosno 568 140 gledatelja, zatim razgovorna emisija Nedjeljom u dva, koju je pratilo 12,6 % općega stanovništva (AMR), odnosno 515 731 gledatelja, mozaična emisija More, koju je pratilo 11,6 % općega stanovništva (AMR), odnosno 475 400 gledatelja te središnji Dnevnik Hrvatske radiotelevizije, koji je pratilo 10,2 % općega stanovništva (AMR), odnosno 418 244 gledatelja. Ti su sadržaji ujedno bili i među deset najgledanijih jučerašnjih emisija na svim televizijama.

U subotu je ukupni cjelodnevni udio u gledanosti (SHR) za sve HRT-ove programe u zbroju iznosio 28 %, druga po gledanosti televizija za sve je svoje programe u zbroju ostvarila udio od 25 %, a treća od 24 %. Najgledanije su emisije na Hrvatskoj radioteleviziji u subotu bile središnji Dnevnik, koji je pratilo 9,6 % općega stanovništva (AMR), odnosno 390 684 gledatelja, te prvo izdanje nove sezone zabavno-glazbene emisije A-strana, koju je pratilo 7 % općega stanovništva (AMR), odnosno 286 694 gledatelja, uz ostvareni udio u gledanosti (SHR) od 16,4 %. Toliki je, naime, bio udio svih onih koji su u tome trenutku bili uza svoje male ekrane i gledali spomenutu emisiju.

Druga sezona zabavno-glazbene emisije A-strana izazvala je i veliko zanimanje na društvenim mrežama te na nelineranim programima. Tako je na servisu za razmjenu videosadržaja YouTube za objavljene glazbene brojeve imala više od 60 000 pregleda u 24 sata, ostvarila je i 6 197 glasova, komentara i podijeljenih sadržaja na Facebooku, a prosjek svih dnevno aktivnih obožavatelja na toj je stranici iznosio 3 226.

Podatci pokazuju i kako je prosječni doseg na Facebooku iznosio 83 874 korisnika, a najviše je obožavatelja bilo među ženama u dobnoj skupini od 25 do 54 godine. Ujedno je najpopularnija objava u prvome tjednu bila ona u vezi s najavom nastupa Dine Jelusića.

Hrvatska radiotelevizija
RJ Komunikacije
Prisavlje 3
10 000 Zagreb
telefon: 01 634 3303
telefaks: 01 634 2961
e-adresa: hrt@hrt.hr
hrt.hr, hrti.hrt.hr