Klikom do ekološki uzgojenih domaćih proizvoda

Jagoda Radojčić i Tomislav Horvat, vlasnica marketinške agencije i mladi developer, dvojac su koji se dosjetio približiti ekološki uzgojene proizvode hrvatskih OPG-ova široj publici i to na način koji je danas najprihvatljiviji – aplikacijom za pametne telefone, kroz Midway platformu.

Namirnice malih hrvatskih gospodarstava koje se nude u našem susjedstvu bismo mogli kroz pronaći kroz Midway platformu u par klikova. Midway je platforma koja spaja tri segmenta: aplikaciju za korisnika, aplikaciju za proizvođača i cijeli sustav koji se nalazi iza toga a služi za prikupljanje podataka za razne vanjske servise.

Korisnici/kupci će svojom aplikacijom moći pretraživati i sortirati proizvode onih OPG-ova koji će se uključiti na platformu. Lokacijskom uslugom na interaktivnoj karti će dobiti i uvid u prodajnih mjesta i/ili mjesta proizvođača. Tvorci aplikacije kažu da će korisnici u točno tri klika moći doći od pokretanja aplikacije do željenog ekološki uzgojenog proizvoda. Nakon obavljene kupnje, svaki proizvod mogu recenzirati, komentirati, ocjenjivati… što bi koristilo i proizvođačima i kupcima. Aplikacijom bi OPG-ovi trebali proširiti svoju klijentelu i bez otvaranja novih prodajnih mjesta, jer bi kupci mogli doći direktno k njima.

Za korisnike će apklikacij biti dostupna samo na pametnim telefonima, dok je za proizvođače dostupna na svim platformama. Proizvođačka aplikacije je dashboard koji će u nekoliko jednostavnih koraka omogućiti kreiranje jednostavne liste proizvoda koje pojedini OPG nudi, liste svojih stalnih lokacija, ali i kreiranje akcija. Kroz nekoliko minuta proizvođač može imati kreiranu listu proizvoda, lokacija i ponuda.

Aplikacija bi trebala biti dostupna za javnost oko Božića, a kako radi u beta verziji, provjerila je ekipa Dobrog jutra na tržnici Dubrava: