Učenici bolje pamte stojeći nego sjedeći

Iako su dobrobiti korištenja vlastitih nogu u odnosu na sjedenje već poznati, najnovija studija provedena u Teksasu pokazala je da stojeći položaj pomaže mladima pri učenju i pamćenju, pišu 17. siječnja mediji.

Stručnjaci su proučavali skupinu od 34 mladih u dobi od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju. Nakon 28 tjedana upornog korištenja visokih stolova registrirana su kognitivna poboljšanja i veliki pozitivni pomaci u pamćenju. 

Njihovo sjećanje bilo je bolje, informacije su koristili učinkovitije, posebno kada se radi o rješavanju matematičkih problema. Tim stručnjaka smatra da bi ti rezultati mogli biti važni za škole i za stručnjake na polju zdravlja koji traže jednostavan i održiv način da poboljšaju tjelesno i psihičko zdravlje učenika.

Ipak, kažu da su potrebna šira istraživanja, na većem uzroku i kroz dulje vremensko razdoblje. Međutim, već i ovi zaključci vrlo su obećavajući, smatraju teksaški stručnjaci.