Upoznajte dizajnericu koja je u svijet uspješnih žena uvela boje

Nekako prevladava mišljenje da poslovne žene moraju biti odjevene u crno, sivo ili smeđe. Ana Dorotić mlada je dizajnerica koja je u svijet uspješnih žena uvela boje, u sve to uklopila hrvatske motive i za to osvojila prestižnu nagradu.

Od malih je nogu znala čime će se baviti kada odraste. Oduvijek sam bila u toj modi, i uvijek me sve zanimalo, još dok sam bila klinka od 5 godina. I evo, sad se to sve nekako ostvarilo, ističe Ana.

Njezina dobitna ideja bila je - unijeti živost u svijet onih pripadnica nježnijeg spola od kojih se očekuje ozbiljnost. Promatrajući poslovne žene, poslovnu galanateriju općenito, uočila sam da nisu prisutne boje. Da je taj aspekt mode dosta zanemaren, što se tiče poslovnog izgleda jedne mlade žene, prisjeća se.

Ana im je zato ponudila aktovke, koje su neizostavne za svaku poslovnu ženu, u širokoj paleti zaigranih boja - od tirkizne i boje lavande do jarke crvene. A učinila ih je posebnima po još nečemu: u njih je vrlo suptilno inkorporirala hrvatski motiv - konture hrvatskoga grba.

Upravo joj je ta ideja donijela i veliko priznanje. Osvojila sam prestižnu srebrnu plaketu za sam dizajn torbe upravo radi tih hrvatskih obilježja na međunarodnoj izložbi inovacija u Zagrebu ove godine, rekla nam je Ana.

Poznato je da se žene teško snalaze u svojim torbama, koliko god one bile velike. Ana muku muči s istim problemom, pa je tom pitanju posvetila posebnu pozornost. Riješili smo taj problem, napravili smo dvije pregrade, jedna je strogo odvojena za laptop, a druga je za sve ostale poslovne papire taj dan koje žena treba, da li je to rokovnik ili nešto drugo, objašnjava Ana dodajući da njezina torba ima još tri pretinca - za mobitel, za olovke i za neku kozmetiku

Pametna strategija uz veliki talent i predani rad formula je za uspjeh. Ana je to dokazala, a što će sljedeće upisati u svoju knjigu uspjeha, tek ćemo vidjeti.