Mlada dizajnerica na čelu uspješne obiteljske tvrtke

Raduje kada u moru tužnih gospodarskih priča o otkazima, stečajevima, gašenju proizvodnje stigne i koja pozitivna. I to ona satkana na idejama mlade i inspirativne dizajnerice Sandre Duilo iz Solina.

Obiteljska tvrtka rođena je 1980. Baš kao i mlada poduzetnica koja je od roditelja polako preuzela posao. I posvetila se isključivo vlastitoj proizvodnji.

Borimo se. Borba, kao 99% firmi u Hrvatskoj, ali eto nekako uspjevamo. Nije baš lagano, proizvodnja u Hrvatskoj je nekako marginalizirana, ali ne odustajemo, ističe Sandra.

Strani dizajneri i veliki brendovi najveća su im konkurencija. Osobito njihove kopije. Borba na tržištu je velika. Zanimljivo, kaže nam, u njoj bolje prolaze hrvatske cipele nego torbice. Cipele bolje prolaze jer ljudi žele da su im cipele kvalitetnije, oni žele uložit u cipele i cipele su im bitnije. Što se tiče galanterije, tu pomalo gubimo korak sa kineskim jeftinim proizvodom koji dosta kopiraju strane brendove i znaju dobro izgledati. Danas žene plate malo i dobiju dobru kopiju stranog bredna i to ih zadovoljava, a na cipele ipak paze, objašnjava.

Ovaj solinski proizvodni pogon najbolji je dokaz kako od turizma u Hrvatskoj ne živi samo turistički sektor. Ljetu se raduju, zimu preživljavaju. Ljeti dosta turisti dolaze kod nas, imamo u primorskim mjestima naše dućane, oni preferiraju naše proizvode, vole hrvatsku kožnu torbu, sandale i uvijek iznova dođu i vrate se u naše dućane, ponovno kupe, zadovoljni su, ističe mlada dizajnerica.

S obzirom na stanje na tržištu i uvijete poslovanja želimo da ova solinska priča i dalje ostane s pozitivnim predznakom.