Magdalena je personaliziranim rokovnicima osvojila tržište

Želimo da što više  mladih dio školovanja provedu na nekom od europskih fakulteta, i još više od toga želimo puno novih zaposlenja za mlade u Hrvatskoj. Mlada poduzetnica Magdalena Bešker iz Svete Nedelje već četiri godine svoju budućnost gradi na nemirnom domaćem tržištu, dokazujući da originalnost poslovne ideje i upornost uspijevaju u svim ekonomskih okolnostima.

Odmah nakon što je diplomirala na studiju dizajna odvažila se na samostalni biznis. Iako je tržište bogato različitim rokovnicima, planerima i bilježnicama ona je osmislila novi, kupcima zanimljiv dizajn.
Planer je nastao prije 4 godine i on je prvi. Najmanji je 15x11 cm. Namijenjen je ženama jer ima od pms kalendara do recepata, šoping lista, kozmetičkih savjeta i do kalendara, ističe Magdalena.

Sadržaj prvog planera osmislila je isključivo za sebe, ali pokazao se idealnim za svaku poslovnu ženu. Uskoro je izradila i zanimljive bilježnice i rokovnike.

Najviše pozornosti privlači vanjski dizajn koji kupac sam osmišljava. Na korice možete ugravirati svoje ime, citat ili sliku, već po vlastitoj želji. Takvu mogućnost neki su maštovito iskoristili.

Personalizacija rokovnika, bilježnica i planera pokazala se izuzetno zanimljivom na tržištu. Magdalena je otvorila facebook stranicu i pokušala privući kupce izvan Hrvatske. Uskoro su se njezini proizvodi počeli prodavati u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori. Slijedeći plan je pokoriti Europu.

Hrabrost i ambicije ne krije. To su osobine uspješnih ljudi, smatra Magdalena i nadodaje: Ako imate dobru ideju, malo hrabrosti, volje i, naravno, nešto novaca - treba ostvariti svoje snove.