Predstavljamo novi koncept kupnje, umjesto u trgovini kupujete u stanu

Blagdansko je vrijeme vezano uz šoping, kupuje se sve i svašta, teško se othrvati potrošačkoj groznici. U našoj reportaži govorimo o novom konceptu kupnje - umjesto u trgovini kupuje se u stanu. To je 'pop up store'.
 
Ovaj koncept zamislili smo tako da na jednom ekskluzivnom mjestu, u velikim gradovima u Hrvatskoj dođemo i na jedan nekonvencionalan način ponudimo damama iz tog grada da uživaju u modi, kaže vlasnica Larisa Medić.

U Zagrebu su se zadržali tek četri dana, a s obzirom na ogroman interes najavili su povratak. Riječ je o sasvim novoj dimenziji kupnje gdje dame dolaze u raskošan luksuzan stan u samom središtu grada i uživaju u šopingu opušteno, uz čašu pjenušca, dok odjeću isprobavaju u velikoj garderobi.

Modeli su od izuzetno kvalitetnih materijala, neobični su i predstavljaju nešto što se ne može naći po drugim trgovinama, a namijenjeni su ženama od 15 do 95 godina. Više je doznala Dora Juras Pivac.