Istraživanje pokazalo: Muškarci su kompleksniji nego ikada dosad

U povodu obilježavanja Međunarodnog dana muškaraca, 19. studenoga, agencija za odnose s javnošću Ketchum provela je istraživanje o stereotipu o muškarcima "Novi kodeks muškaraca" na više od 3500 žena i muškaraca u svijetu.

Muškarci su kompleksniji nego ikada dosad, usvajaju obrasce ponašanja i mlađe i starije generacije, kvalitetne sadržaje dijele isključivo s bliskim osobama, a unatoč tome što su žene doživjele profesionalni uspon znaju što ponuditi na tržištu rada, pokazuje istraživanje agencije Ketchum.

Istraživanje pokazuje i kako mit da se muškarci ponašaju kao djeca nije istinit jer je njihovo ponašanje kompleksno i slojevito te dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe, ali i starije generacije. Teorija da, u vrijeme u kojem žene doživljavaju profesionalni uspon, pada moć muškaraca nije točna jer oni znaju što treba ponuditi na tržištu rada, pokazalo je istraživanje. 

Studija je istražila poglede i stavove muškaraca u dobi od 18 do 54 godine o zdravlju, muževnosti i samospoznaji, roditeljstvu te međuljudskim odnosima i seksu. Identificirane su četiri osnovne skupine, tj. karakteristike njihovih pripadnika.

1. "Novim tradicionalistima", ispitanicima od 18 do 24 godine, važniji su obitelj i prijatelji od novca. Druženje s prijateljima je ispred odlaska na spoj, ne boje se neuspjeha i ne podržavaju često mijenjanje poslova. Njihovo je stajalište da posao treba ukloniti iz privatnog života. 

2. Dobna skupina od 25 do 34 godine su "neumorni osvajači trofeja" kojima su važni izgled i moda. Vježbaju kako bi izgledali dobro, a ne zbog zdravlja, preferiraju poznate brendove, kupuju i putuju. 

3. Pripadnici "zaboravljene generacije X", skupine od 35 do 44 godine, zadovoljni su postignutim i samopouzdani, a seks im je važniji nego drugim skupinama. Vježbaju, brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka i najmanje koriste društvene mreže.

4. "Odstranjivači" od 45 do 54 godine starosti preispituju svoje vrijednosti i ne libe se prekidati odnose. Ponosni su na sve što su stekli, ne razmišljaju o anti-age pripravcima, važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro, vole putovati.