Novi spot kampanje za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo'

U tijeku je nacionalna kampanja za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo' čiji je cilj upozoriti na važnost medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece te na brigu o odabiru sadržaja za najmlađe.

Tijekom kampanje koju organiziraju UNICEF i Agencija za elektroničke medije na nacionalnim televizijama promotivnim se spotovima ukazuje na važnost pri odabiru medijskih sadržaja. Uz to, najavljena je i izrada Preporuka za sigurno korištenje medijima namijenjenih roditeljima, skrbnicima i odgajateljima. U planu su i radionice te osnivanje posebnog internetskog portala posvećenog temi medijskog opismenjavanja.

Kampanju je podržala i u nju se aktivno uključila Hrvatska radiotelevizija, a novi spot pod nazivom 'Ljepota' možete pogledati ovdje:





'Birajmo što gledamo' podržale su mnoge osobe iz javnog života, a među njima poznata voditeljica Daniela Trbović i meterolog Zoran Vakula.



 
Daniela Trbović i Zoran Vakula podržali kampanju o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo'