Druga sezona showa 'The Voice' od 23. siječnja

Od 23. siječnja iduće godine započinje druga sezona najgledanije emisije Hrvatske radiotelevizije 'The Voice – Najljepši glas Hrvatske', najavljeno je na današnjem druženju s novinarima. O novostima koje show donosi novinare su upoznali mentori showa Jacques Houdek, Indira Levak, Tony Cetinski i Ivan Dečak te voditelji Iva Šulentić i Ivan Vukušić.

Prisjetili su se natjecatelja iz prve sezone te izrazili zadovoljstvo njihovom aktivnošću na glazbenoj sceni. Očekuju još više dobrih kandidata te mnogo rada s novim talentima od kojih će samo jedna ili jedan osvojiti titulu najljepšeg glasa Hrvatske. Pobjednik natjecanja i ove će godine potpisati ugovor s izdavačkom kućom Universal Music Hrvatska.

Drugu sezonu The Voicea obilježit će multimedijska nadgradnja kroz mobilnu aplikaciju za android i IOS koju će Hrvatska radiotelevizija pokrenuti među prvima u svijetu. Bit će to sigurno nastavak multimedijskog uspjeha prve sezone The Voicea u kojoj su integrirani svi komunikacijski kanali HRT-a.

Poseban  iskorak učinjen je na području društvenih mreža  s više od 150.000  lajkova na Facebook stranici showa, uz intenzivnu komunikaciju i interakciju na Twitteru, iznimnu praćenost na Instagramu, ali i više od 25 milijuna pregleda na YouTube kanalu. Uz The Voice će i ove sezone u segmentu društvenih mreža biti agencija 404 koja koja je za izniman uspjeh u prvoj sezoni i nagrađena nagradom struke - Somo Borac na ovogodišnjem Weekend media festivalu.

Glasnogovornik projekta Aleksandar Kostadinov predstavio je sponzore ove sezone. Glavni sponzor je i u drugoj sezoni Hrvatski telekom, a izraženo je zadovoljstvo i zbog suradnje s Atlantic grupom i njezinim brendovima Cedevitom i Barcaffeom, kao i Douglas parfumerijama te Samsungom koji će pružati tehnološku potporu.

U emisiji Hrvatska uživo gostovali su voditelji Iva Šulenitć i Ivan Vukušić te govorili što možemo očekiviti u drugoj sezoni emisije.

Već je odabrano 76 natjecatelja koji će pokušati  impresionirati mentore i doći što dalje u zahtjevnom pjevačkom natjecanju u kojem je važan samo glas.  Tijekom audicija svaki će mentor odabrati deset natjecatelja u svoj tim te ih u drugoj fazi showa – dvobojima – spojiti u pet parova i odlučiti tko je među njima bolji za nastavak showa. Novost u pjevačkim dvobojima je da će mentori moći preuzeti jednog natjecatelja kojega drugi mentori u dvobojima ne odaberu za nastavak natjecanja. 

Novost u emisiji su i – "nokauti". Svaki mentor ulazi s pet natjecatelja iz dvoboja i jednim kojega je preuzeo tijekom dvoboja iz drugog tima. Mentor odabire dvoje natjecatelja  da pjevaju jednu pjesmu i zatim odlučuju tko je bio bolji te s kim nastavljaju natjecanje. I u toj fazi mogu preuzeti jednu osobu u nokautu koju izbaci drugi mentor.  U završnu fazu natjecanja – uživo - svaki mentor ulazi s četiri natjecatelja, a u polufinalnoj i finalnoj emisiji odluku o nastavku natjecanja i pobjedniku emisije donose samo glasovi gledatelja i slušatelja. U finalnoj emisiji prve sezone odluku o pobjedi donijelo je više od 450.000 gledatelja i slušatelja HRT-a preko telefona ili SMS-a.

"The Voice – Najljepši glas Hrvatske" natjecateljski je glazbeni show nastao prema originalnom televizijskom formatu "The Voice of...", u vlasništvu Talpa Internationala B.V. iz Nizozemske. Ovim multimedijskim projektom HRT sjedinjuje televiziju, radio, internet i društvene mreže, uspostavlja interaktivnu komunikaciju te potvrđuje da profesionalnim pristupom stoji uz bok s najboljim javnim televizijama koje su proizvodile i emitirale show.