Daniela Trbović i Zoran Vakula podržali kampanju o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo'

U tijeku je nacionalna kampanja za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo' čiji je cilj upozoriti na važnost medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece te na brigu o odabiru sadržaja za najmlađe.

Kampanju organiziraju UNICEF i Agencija za elektroničke medije, a tijekom nje bit će prikazani promocijski spotovi na nacionalnim televizijama, dok su u izradi i Preporuke za sigurno korištenje medijima namijenjene roditeljima i urednicima, ali i odgajateljima i učiteljima. 
 
U kampanju se aktivno uključila Hrvatska radiotelevizija, a jedna od promotorica je HRT-ova voditeljica Daniela Trbović, koja je kampanju odlučila podržati i kao roditelj. 





'Birajmo što gledamo' podržale su mnoge osobe iz javnog života, a među njima i poznati meterolog Zoran Vakula.





Doznajte sve o novom spotu kampanje UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije 'Birajmo što gledamo'.
Predstavljen novi spot kampanje za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo'