'Uključi savjest - ponekad djeci treba reći ne'

U Hrvatskom novinarskom domu danas je predstavljena nacionalna kampanja sprečavanja maloljetničke konzumacije alkohola Uključi savjest - ponekad djeci treba reči ne. Kampanja počinje 15. studenoga i trajati će do kraja godine.

Kampanju su pokrenule vodeće članice Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u partnerstvu s Ministarstvom zdravlja Republike Hrvatske.
 
S obzirom da je u posljednjih 12 mjeseci 85 posto učenika barem jednom pilo alkohol, glavni je cilj kampanje podizanje svijesti o nužnosti poštovanja i provedbe zakona kojim je zabranjena konzumacija i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.

O tome zašto mladi piju, kakav je utjecaj obitelji i poticanje okoline te zašto je alkohol još uvijek lako dostupan mladima u emisiji Dobro jutro, Hrvatska govorile su psihologinja Centra za promicanje mentalnog zdravlja Ljiljana Muslić i dr. med. specijalistica školske medicine Iva Pejnović Franelić.