Predstavljen novi spot kampanje za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo'

Cilj nacionalne kampanje za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo' je upozoriti na važnost medijskoga opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece te na važnost odabira sadržaja za najmlađe.

Kampanju organiziraju UNICEF i Agencija za elektroničke medije, a tijekom nje bit će prikazani promocijski spotovi na nacionalnim televizijama, dok su u izradi i Preporuke za sigurno korištenje medijima namijenjene roditeljima i urednicima, ali i odgajateljima i učiteljima.

Edukacija i podizanje razine medijske pismenosti najbolji su način zaštite djece od potencijalno štetnih sadržaja, najavila je ravnateljica Agencije za elektroničke medije Mirjana Rakić.

U planu su i radionice te osnivanje posebnog internetskog portala posvećenog temi medijskog opismenjavanja. Kampanju je podržala i u nju se aktivno uključila Hrvatska radiotelevizija, a promocijski spotovi moći će se pratiti sve do 11. prosinca.

Pogledajte novi spot kampanje UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije 'Birajmo što gledamo'.