U trećoj emisiji Maestro napustio Davor Štern

Treća je epizoda zabavno-glazbene emisije Maestro bila i posljednja za poduzetnika Davora Šterna. Glasujući o tome hoće li natjecanje nastaviti glazbenik Mile Kekin ili Štern Simfonijski orkestar Hrvatske radiotelevizije odlučio se za Kekina, a Štern je poručio da mu nije žao što je bio dijelom ove iznimne glazbene emisije.

I ove subote gledatelji su uživali u brojnim glazbenim uzbuđenjima, koje je zabavnim završetkom začinio prošlogodišnji pobjednik glumac Ozren Grabarić. Njegovoj urnebesnoj točki koja je završila rukoljubom članici žirija koncert-majstorici Mirjam Pustički-Kunjko prethodili su nastupi šestero natjecatelja u borbi za naslov ovogodišnjega pobjednika Maestra.

Za svoje ravnanje izvedbom uvertire iz Mozartova Figarova pira Mile Kekin pripremao se proučavajući knjige o Mozartu i govoreći njemački jezik. No, to mu nije pomoglo, pa je i sam na kraju izvedbe zaključio da je usporio ovu 'svadbu'. Pokazali ste da orkestar ne svira sam i da treba dirigenta da bi se dobilo ovakvo viđenje Mozartova Figarova pira, poručila je Mirjam Pustički-Kunjko.

Ako je netko zatvorio oči za vrijeme vašega dirigiranja mogao je osjetiti kako se iz dva mala potočića stvara rijeka, Vltava, pa zatim prerasta u Smetaninu domovinu, rekla je Mirjam Pustički-Kunjko nakon nastupa Željke Ogreste, koju je za nastup pripremao njezin mentor Krešimir Batinić. Za mirni tempo pohvalio ju je maestro Kranjčević, a maestro Fačini zamjerio joj je na lošoj protočnosti i zaustavljanju ruke u svakoj točki.
  
Nismo tako učili, zavapio je Alen Bjelinski, mentor Davora Šterna, za vrijeme njegova ravnanja izvedbom Saint-Saënsove skladbe Dance Macabre. Maestro Fačini smatrao je da se trebao osjetiti prijelaz iz nedužnoga prema ambisu koji dolazi, dok je maestro Kranjčević poručio da se to u ovako kratkome dijelu skladbe ne može postići.

Žiri je dodijelio dvije desetke, a obje je zaslužio glumac Borko Perić, koji je dirigirao Dvořakovu IX. simfoniju Iz novog svijeta. O tome kako je poslušao taj savjet i energično vodio orkestar govori i komentar maestra Kranjčevića, koji je istaknuo da je Perić u jednome trenutku dirigirajući gotovo svukao sako

Za lijepe kretnje rukama i gradaciju od tihoga početka prema rastu i kraju skladbe pohvale Mirjam Pustički-Kunjko primila je glazbenica Jelena Radan, koja je dirigirala Alegretto iz Beethovenove VII. simfonije. Maestro Kranjčević ocijenio je Jelenin nastup uvjerljivim i muzikalnim.  
 
Imamo musaka style osjećaje – red treme, red oduševljenja, red panike, red užitka, rekla je glumica Jelena Miholjević o svojim pripremama s mentorom Zoranom Juranićem za izvedbu uvertire iz Rossinijeve opere Guglielmo TellImali ste potencijal za najbolji nastup večeras, poručio je maestro Fačini zamjerajući Jeleni na lošije izvedenom taktiranju i prijelazima. 

Sljedeća emisija na rasporedu je u subotu 24. listopada na Prvom programu Hrvatske televizije s početkom u 20 sati.