Tjedan mode postaje simbol i atrakcija Pariza

Svake godine, Pariz zaradi 400 milijuna eura zahvaljujući tjednima mode. U Pariz se šest puta na godinu seli čitava modna industrija. Tijekom kolekcija prêt-à-porter féminin, u ožujku i listopadu, više od stotinu defilea rezervirano je za ugledne posjetitelje, medije i klijente.

Uz to, plan gradske uprave je da tjedni mode postanu dostupni i samim Parižanima. Ideja je da naprave veliku promociju, posebno u tjednima kad su defilei. Ističu kako žele da moda dođe na ulice te da se integrira u parišku svakodnevnicu.

Vijeće za razvoj i promociju odijevanja procjenjuje da se u Pariz slije oko 400 milijuna eura godišnje zahvaljujući modi, defileima i salonima. Od tjedna mode profitiraju hoteli, taksisti, noćni klubovi i agencije za modele, a tim prihodima se može dodati i povećana komercijalna aktivnost trgovina. 

Grad je prepoznao ekonomski potencijal i uključio se u direktno financiranje. Osim subvencija, za defilee su omogućene najatraktivnije lokacije kao što je Louvre, Place Concorde, Palais de Tokyo...

Tako Paris fashion week postaje 'trademark' Pariza. Više neće biti samo modni događaj već će se početi povezivati s gradom. Razlozi su jasni. Francuska godišnje ugosti 86 milijuna turista od čega najveći dio dolazi u Pariz, a nakon što tjedan mode postane dio ponude, grad očekuje još veći turistički boom.