Započnite dan kardiopilatesom

Kada je Josef Pilates osmislio vježbe za ozlijeđene sportaše  nije ni sanjao koliko će verzija tih pet jednostavnih vježbi njegove metode doživjeti. Mi smo za vas snimili još jednu zanimljivu verziju, kardiopilates. Riječ je o sretnom spoju aerobnih vježbi s vježbama pilatesa.





Kod ove vrste treninga aerobna komponenta traje minimalno 12 minuta, a najviše 15 do 20. To potiče tijelo na zagrijavanje i znojenje i ono se 'brani' obrambenom reakcijom organizma u kojoj, umjesto potrošnje glikogena, počinje trošiti složenije izvore energije, odnosno masne kiseline. Masne naslage na tijelu predstavljaju uskladištenu energiju i  najbolji rezultati za smanjenje masnih naslaga postižu se kombinacijom dijete i odgovarajućeg aerobno-kardiotreninga. Masno potkožno tkivo se smanjuje ali podiže se frekvencija srca i disanja, što organizmu osigurava dovoljno kisika za rad mišića.

Zagrijavanjem na početku i istezanjem te vježbama snage organizm postupno prelazi iz jednoga intenziteta vježbanja u drugi. Nema naglog skoka srčanog ritma niti gubitka energije. I zato je kardiopilates privlačan svim dobnim skupinama.

Tanja Bolf, kineziologinja, preporučuje ranojutarnje vježbanje jer se na taj način tijelo lakše budi i dobiva energiju za cijeli dan. U to se možete uvjeriti i u videotreningu.