U Rovinju 8. Weeekend media festival

Rovinj je ugostio 8. Weeekend media festival - najveće okupljanje marketinških i komunikacijskih djelatnika u regiji. Stiglo je oko četiri tisuće sudionika, 550 novinara i 150 govornika koji će izlagati na brojnim panelima, okruglim stolovima i radionicama. Prvog se dana festivala razgovaralo o digitalizaciji, televizijskim informativnim emisijama te inovacijama u turizmu.

Život nakon pola osam naziv je panela na kojem se raspravljalo o informativnim emisijama televizija. I premda se moglo zaključiti da je televizija navika koja se gradi godinama, gledateljima je bitna informacija, a tu ni pomicanje terimna središnjih infomrativnih emisija ne igra veliku ulogu. To je potvrdila i voditeljica Informativnog medijskog servisa HRT-a Lamija Alečković iznoseći naše iskustvo. Prvi pokazatelji odmah kada smo krenuli u prvih par mjeseci pokazali su da smo dobili puno veći broj geldatelja, broj gledatelja povećao se za onoliko koliko grad Karlovac ima stanovnika, i to je ono što treba zadržati i nastojati da poraste još više, istaknula je Lamija Alečković.

Zahvaljući novim tehnologijama, vijesti su nam stalno dostupne, putem tableta, mobilnih telefona. Tehnologije mijenjaju i poslovne modele pa nam za plaćanje obveza gotovo i ne trebaju banke, a mijenja se i način pružanja usluga prijevoza.





Ni turizam nije imun na tehnološke inovacije. Hotelske tvrtke moraju držati korak s njima kako bi bile konkurentne. U vezi s tim pitanjem nisu na repu događaja. Modernim tehnologijama koriste se u oglašavanju i prodaji. No na iskorištavanju turističkih potencijala mogu još poraditi - inovativnijim i kreatvnijim upravljanjem biti još konkurentniji sredozemnim odredištima.

Na 8. Weekend Media Festivalu ukratko je predstavljen novi kreativni koncept hrvatskog turizma pod sloganom "Croatia, full of life" - Hrvatska, puna života", koji se razrađuje i stvara od veljače ove godine.  Njegovo kompletno međunarodno predstavljanje bit će idućeg tjedna u Londonu.