Military drill

Ako ste se ikada divili dobro istreniranim marincima, vojnicima, policajcima specijalnih postrojbi, ili ste gledali previše takvih filmova, morat ćete ipak priznati. Sjajan 'drill'.

Često te treninge uspoređujem s našim, plesačkim ili baletnim treninzima. I jedni i drugi tijelo treniraju da reagira spremno u svim trenucima i bez obzira na težinu zadaće. Hoće li vojnik pretrčati u punoj ratnoj opremi 20 kilometara ili će plesač otplesati 90 minuta predstave u stvari je slična zadaća i zato je disciplina na treningu ključna riječ. Ponovimo još jednom! Disciplina. A takvu disciplinu pronašla sam na treningu military drill.





Iako je naš trener vikao poput svakog vojnog trenera, nisam se osjećala ugroženo i nisam izgledala kao Demi Moor u 'G.I Jane'. A mogla sam ponoviti baš sve, iako u nekom svojem vremenu, a ne baš u 30 sekundi, koliko je pravilo na treningu. No oprostili su mi i uvjerili me da bih tijekom mjesec dana to bez problema mogla sve u propisanom vremenu. Pa hvala! Svakako ću probati.

Riječ je o kružnom treningu u kojem se određen broj vježbi ponavlja unutar vremena od 30 sekundi, zatim se 30 sekundi odmara i potom izvode druge vježbe. Vrijeme odmora se tijekom treninga smanjuje do 5 sekundi odmora između svakog sklopa vježbi. A vježbi može biti od 9 do 11, no ako je trener motiviran, a naš Damir Pekas, je bio taj dan 'pre'-motiviran može i više. Sa mnom su vježbali mahom muškarci, ali i dvije žene i moram priznati ide im izvrsno.

Takvim načinom treniranja brzo se i bitno smanjuje potkožno masno tkivo, dobiva snaga i kondicija, no što je doista važno, trening vas pozitivo izmori. To znači da na kraju imate onaj dobar osjećaj korisnosti provedenog vremena!
Čast da istegne ekipu pripala je meni! Nadam se da su se istegnuli onako plesački i da me ne mrze jako!