Vježbanje s otporom

U posljednje je vrijeme iznimno popularna vrsta treninga vježbanje s otporom. Za takvo vježbanje ne trebate fitnes dvorane, utege ili skupe sprave. Zagovarači ove metode tvrde da možete ovim jednostavnim vježbama povećati svoju snagu, a mišiće i tijelo dovesti u formu kakvu priželjkujete. Vježbe možete raditi u svome domu, kupaonici, u dnevnom boravku, ili na otvorenom, sami ili u društvu koristeći samo otpor vlastita tijela.

Trener Frane Boban, dobitnik rektorove nagrade Kineziološkog fakulteta, vježbe s otporom često koristi u svojim treninzima. A kako i zašto ih vježbati govorio je u emisiji Dobro jutro, Hrvatska.

Primjeri jednostavnih vježbi:

Vježba sa stolcem
Stanite u raskoraku (širina ramena) ispred stolca, razmak između stolca i vaših nogu neka bude jedno stopalo. Prekrižite ruke ispred sebe i prste suprotne ruke stavite na svoja ramena. Savijte koljena i spustite se dolje na stolac, kao da želite sjesti, pogleda držite ravno. Vratite se u početni položaj i ponovite vježbu više puta. 

Vježba na klupi za prsa, ramena i leđa
Pronađite zid, čvrst kraj kauča ili ravnu klupu i stavite ruke na nju u širini ramena. Noge namjestite stabilan položaj. Spuštajući tijelo prema klupi radite 'sklekove'. Tijelo držite ravno, koliko možete. Vježbu ponovite više puta.