Unosan posao u hrvatskom školstvu - petina ispitanika zarađuje na instrukcijama

Jesu li instrukcije zaista nužno zlo ili je u pitanju lijenost pojedinaca, istražio je portal EduCentar na gotovo 300 građana.

Velika većina ispitanika (74%) nema potrebu za uzimanjem instrukcija. Od toga 53% ispitanika tvrdi da su im instrukcije posve nepotrebne, dok 21% ispitanika zarađuje na davanju instrukcija.

'Ako imalo paziš na satu, instrukcije su potpuno nepotrebne. Ako si lijen i ne slušaš, onda ti niti instrukcije neće pomoći da shvatiš gradivo.' kaže jedan od ispitanika koji nikada nije koristio instrukcije.  

Ispitanici koje su unovčili svoje znanje, najčešće daju instrukcije iz matematike, fizike, kemije, ali i stranih jezika. 'Davanje instrukcija iz matematike i fizike omogućilo mi je tjedan dana ljetovanja' zanimljiv je pak komentar jednog ispitanika.

S druge strane, 26% ispitanika priznaje da su instrukcije za njih nužno zlo. Ispitanici najčešće navode matematiku kao izvor problema i razlog odlaska na instrukcije.

Jedan od ispitanika osvrće se i na status učitelja i profesora u društvu objašnjavajući da nemaju želju prenijeti znanje jer su previše ogorčeni malom plaćom i situacijom u državi te je stoga primoran potražiti pomoć u obliku instrukcija.