Zdrava šetnjica

Ljudi vole nalaziti isprike za ne aktivnost. Od brige za frizuru do daleke tramvajske stanice! Sve sam ih čula! Nisu pomagali  primijenjeni savjeti pa sam zaključila da tko ne želi vježbati, neće ni pokušati.

No surađujući s Ana-Marijom Jagodić Rukavina, zaključila sam da bismo mogle pokušati s vježbama u prirodi. Ondje nikome nećete smetati, a sigurno imate neki park ili dvorište gdje možete ponoviti neke vježbe koje predlažemo.



I tako je Ana-Marija osmislila zdravu šetnjicu. Otišle smo u park Ribnjak i odlučile putem iskoristiti ogradu malog mosta, klupu, deblo divnog velikog stabla i travnatu površinu. I dok smo mi nesmetano ponavljale vježbe, u parku su se pojavili trkači, šetači pasa, djeca. Nitko nam nije smetao, a očito ni mi njih nismo smetale. S nama je vježbala i Renata koja je instruktorica body tehnike i radi s Ana-Marijom.

Na ogradi mosta radile smo vježbe istezanja za leđa i struk, a na klupi za kralježnicu. A onda smo na Ana-Marijin nagovor napravili nešto što nismo, vjerojatno, učinile od djetinjstva. Izule smo tenisice i bose zagazile u travu. Dodir s tlom, kaže Ana-Marija, važan je za pravilno držanje, hod pa i vježbanje i kada imate priliku učinite to.

Na kraju smo se naslonile uz deblo drva i dobro se istegnule. Bilo je to ugodno druženje i izvrsna vježba. Doista nema razloga da ne pokušate. I još nešto. Ana-Marija Jagodić Rukavina je utemeljiteljica PBS tehnike koju smo već predstavili. Temeljena na dugogodišnjem istraživanju pokreta, metoda je prikladna za sve.