'Firma' - oštra kritika društva Hladnoga piva

Hladno pivo prije dva dana je objavilo spot za svoju novu, socijalno angažiranu pjesmu Firma s albuma Dani zatvorenih vrata. Sniman je na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki, Kamensko. U spotu, čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, uz članove benda pojavljuju se i bivši radnici tih tvornica.

Vidljiva je i emocionalno vrlo upečatljiva njihova želja da se ne zaboravi što se dogodilo ali i što se i dalje događa s nekadašnjim gigantima, koji, po riječima radnika, nisu propali zbog konkurencije niti tehnološke zaostalosti već isključivo zbog krađe i želje kriminalaca u odijelima da se 'napravi mjesta za obitelji dvjesta', poručuju iz Hladnog piva na njihovom YouTube kanalu.

Frontmen benda Mile Kekin objasnio je kako je pjesma nastala. Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila pjesma 'Firma' koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore novog početka, ističe Kekin.

Mislim da ljude treba tu i tamo podsjetiti na sve te silne domoljube koje su u formativnim godinama Lijepe naše bili najbliži sisi a čija će djeca uživati u tome, bez da će ikad morat prstom mrdnuti, zaključuje Kekin priču o Firmi.