Inicijativa 'Građani glasaju protiv' objavila podatke o financiranju

Kampanja 'Građani glasaju protiv' predočila je na konferenciji za novinare u Zagrebu dosadašnje troškove priprema za referendum u iznosu malo većem od 285 tisuća kuna i pozvala Inicijativu 'U ime obitelji' da učini isto.

Zrnka Kušen precizirala je da je do sada prikupljeni fond Inicijative 'Građani glasaju protiv' - oko 114,5 tisuća kuna, od čega nešto više od 87 tisuća kuna vlastitih sredstava, a ostalo su donacije. Oko 170 tisuća kuna je u naravi, što čine donacije billboard pozicija tvrtke 'Autdoor', rekla je. Povrh toga, bendovi besplatno nastupaju na rock-koncertu, što je vrijedno oko 100 tisuća kuna, kazala je Kušan. Do sada je utrošeno 50-ak tisuća kuna, od čega najviše za reklamni meterijal: billboard plakate, torbe, majice, bedževe i slično. Sve anonimne donacije bit će uplaćene u dobrotvorne svrhe.

Enes Čerimagić pozvao je inicijativu 'U ime obitelji' da i ona objavi precizne podatke o financiranju svoje kampanje. Pozvao je građane da svi izađu na referendum i glasuju protiv te time pokažu da su protiv diskriminacije. Vanja Škorić naglasila je kako bi ista pravila koja vrijede u izbornim kampanjama trebala vrijediti i za referendume. 'Stranka Hrast, koja sudjeluje u inicijativi 'U ime obitelji', objavljuje svoje donatore. Stoga bi i oni trebali objaviti svoje financijsko izvješće, prije referenduma i nakon referenduma. I mi to činimo pod motom 'Čist račun, duga ljubav za sve'', kazala je Škorić.