Što kada istekne ugovorna obveza kod vašeg davatelja telekomunikacijske usluge

Zrinka Štimac obradila je još jednu potrošačku temu. Ovoga puta riječ je o tome što se događa nakon isteka ugovorne obveze kod vašeg davatelja telekomunikacijskih usluga.

Što kada istekne ugovorna obveza kod vašeg davatelja telekomunikacijske usluge? Hoće li se nastaviti usluga i mogu li se promjeniti uvjeti na lošije, može li se i povećati cijena usluge? Kako sestrinska firma ne može pružiti istu uslugu na istoj adresi što se tiče brzine interneta kada gotovo sve parice u Hrvatskoj mogu podnijeti 50 Mbit/s i zašto služba za korisnike, između redaka potvrdi da "veća sestra" to ne dopušta? Postoji li mogućnost raskidanja takvog štetnog ugovora za korisnika?

Na ova i druga pitanja odgovarali su Marina Ljubić Karanović, viši stručnjak za pravne poslove, HAKOM i Andro Marčev, inspektor elektroničkih komunikacija,  HAKOM .

Ocijeni članak

Prosječna ocjena: 3 Broj ocjena: 5